סער מגבה את שרת החינוך: "קיבלה החלטות נכונות"

אבי רבינא No Comments on סער מגבה את שרת החינוך: "קיבלה החלטות נכונות"

יו"ר תקווה חדשה יוצא להגנת שרת החינוך ממפלגתו: "קיבלה החלטות נכונות. יש לה גיבוי מוחלט גם מול קמפיין הפייק ניוז המאורגן והמופרך שמתנהל נגדה"

גדעון סער צילום: פלאש 90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער מגבה את חברת מפלגתו, השרה שאשא ביטון על רקע הביקורת כלפיה בשל פיטורי מנכ"ל משרדה. "‏שרת החינוך יפעת שאשא ביטון קיבלה שתי החלטות נכונות: הראשונה – להביא לסיום כהונת המנכ״ל (שמשתדל להוכיח מאז שמלכתחילה לא היה ראוי לאמונה)", כתב הבוקר סער. "השניה – למנות את דלית שטאובר, אשת חינוך מובהקת, מצויינת וערכית לתפקיד. יש לה גיבוי מוחלט גם מול קמפיין הפייק ניוז המאורגן והמופרך שמתנהל נגדה".

כזכור, בתחילת השבוע פיטרה שת החינוך, יפעת שאשא ביטון את מנכ"ל המשרד, יגאל סלוביק, על רקע חילוקי דעות ביניהם. כחצי שנה בלבד לאחר שמונה לתפקיד.

מקורביה של ביטון טענו כי הרקע לפיטורים הוא חוסר שביעות רצון מתפקודו של סלוביק ומכך "שלא קיבל את עמדותיה במגוון נושאים".

בפרסומים שונים נטען כי פיטוריו של סלוביק היו ברקע תחילת מבצע חיסוני הילדים בבתי הספר ולאור התנגדותה של ביטון לחיסון בבתי הספר, שהחל ביום ראשון – היום שבו הודיעה השרה לסלוביק את פיטוריו.

סלוביק אמר למקורביו בשיחה סגורה כי השרה היא התנגדה לחיסונים בבתי הספר בצורה עיקשת ונגד כל המלצות גורמי המקצוע. "נאלצתי לגשר בין החלטות הממשלה לבין הרצונות שלה", אמר סלוביק בציטוט שפורסם בערוץ 12.

מנגד, שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון הכחישה וטענה כי פיטוריו לא היו על רקע החיסונים בבתי הספר. "זו הטרלה, אין לי שום התנגדות שיחסנו את הילדים בתוך בתי הספר", אמרה ביטון.



0 תגובות